Fisa de evaluare satisfactie pacient - pdf

 

FISA DE EVALUARE A SATISFACTIEI PACIENTULUI

Stimate PACIENT,    

In cadrul Laboratorului de analize medicale al Policlinicii Liana a fost implementat un sistem de management al calitatii conform standardului international SR EN ISO 15189:2013. Pentru a contribui la imbunatatirea continua a prestatiei noastre, va rugam sa evaluati (pe o scala de la 1 la 20, prin bifare) calitatea urmatoarelor aspecte :

  1. Cum apreciati eficienta sistemului organizatoric privind primirea-programarea pacientilor ?
Necorespunzatoare     Excelenta
                                       
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
                                       

2.             Cum apreciati profesionalismul personalului medical mediu cu care ati intrat in contact ?

 
Necorespunzator     Excelent
                                       
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
 

3.             Cum apreciati profesionalismul personalului medical superior care v-a sfatuit?

 
Necorespunzator     Excelent
                                       
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
 

4.             Cum apreciati nivelul dotarii tehnice ?

 
Necorespunzator     Excelent
                                       
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
 

5.             Cum apreciati precizia si claritatea rezultatelor inscrise pe documentele medicale care v-au fost eliberate ?

 
Necorespunzatoare     Excelenta
                                       
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
 
  1. Ati recomanda unui alt PACIENT sa apeleze la serviciile acestui laborator  ?

Da, fara rezerve.                                                        Da, in anumite conditii.                                   Nu as recomanda.

                                (20 puncte)                                                      (10 puncte)                                                       (1 punct)

7.          Cum apreciati respectarea timpului de programare pentru recoltare si a timpului de asteptare a eliberarii rezultatelor ?

Necorespunzatoare     Excelenta
                                       
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
                                       

8.             Ce recomandari puteti face pentru imbunatatirea calitatii serviciilor medicale ? 

(eventual in relatie cu raspunsul dat la intrebarile 1-6)

………………………………………………………………………………………………………………….

………………………………………………………………………………………………………………….

VA MULTUMIM !