Fisa de evaluare satisfactie pacient - pdf
In cadrul Laboratorului de analize medicale al Policlinicii Liana a fost implementat un sistem de management al calitatii conform standardului international SR EN ISO 15189:2013. Pentru a contribui la imbunatatirea continua a prestatiei noastre, va rugam sa evaluati (pe o scala de la 1 la 20, prin bifare) calitatea urmatoarelor aspecte :
Necorespunzatoare | Excelenta | ||||||||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
2. Cum apreciati profesionalismul personalului medical mediu cu care ati intrat in contact ?
Necorespunzator | Excelent | ||||||||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
3. Cum apreciati profesionalismul personalului medical superior care v-a sfatuit?
Necorespunzator | Excelent | ||||||||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
4. Cum apreciati nivelul dotarii tehnice ?
Necorespunzator | Excelent | ||||||||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
5. Cum apreciati precizia si claritatea rezultatelor inscrise pe documentele medicale care v-au fost eliberate ?
Necorespunzatoare | Excelenta | ||||||||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
Da, fara rezerve. Da, in anumite conditii. Nu as recomanda.
(20 puncte) (10 puncte) (1 punct)
7. Cum apreciati respectarea timpului de programare pentru recoltare si a timpului de asteptare a eliberarii rezultatelor ?
Necorespunzatoare | Excelenta | ||||||||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
8. Ce recomandari puteti face pentru imbunatatirea calitatii serviciilor medicale ?
(eventual in relatie cu raspunsul dat la intrebarile 1-6)
………………………………………………………………………………………………………………….
………………………………………………………………………………………………………………….
VA MULTUMIM !